skip to Main Content
072-5114967 info@werkenbijmeo.nl 06-11764465

Wij zijn MEO, een mediabureau gevestigd in Haarlem en in Alkmaar. We verzorgen onder meer magazines, websites, grafische vormgeving, apps en ondersteunende diensten; zo verzorgen wij de klantenservice van Dopper, de fabrikant van design waterflessen. Als sociale onderneming richten wij ons op het ontwikkelen van talent. Op onze energieke vestiging in Haarlem werken daarom ervaren professionals en jonge mensen die werkervaring opdoen met elkaar samen.

Functietitel: Project coördinator backoffice

Backoffice Locatie: Haarlem

Wat houdt het werk in?

Als project coördinator backoffice ben jij een echte allrounder, die zich niet snel gek laat maken.
Jij bent teamleider van een divers team, dat werkt voor verschillende opdrachtgevers. Leiding geven aan een jong en dynamisch team geeft jou energie. Jij houdt je bezig met de dagelijkse gang van zaken in een omgeving waar geen dag hetzelfde is. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het professioneel en gastvrij afhandelen van telefonisch contact met onze opdrachtgevers. Je verwerkt de inkomende en uitgaande post van onze klanten en houdt overzicht over de verschillende mailboxen. Je krijgt er mooie projecten, geweldige collega’s en een uitdagende functie met veel (leer)mogelijkheden voor terug.

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal mbo-niveau 4 of hbo- denk en werkniveau in de richting van directiesecretaresse of officemanagement;
  • Relevante werkervaring is een pré;
  • Je bent woonachtig in Haarlem of omstreken;
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Leidinggeven en plannen is je tweede natuur.

Wat zijn de taken en verantwoordelijkheden?

  • De dagelijkse gang van zaken in de gaten houden en sturen;
  • Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van het werk en voor de verbetering daarvan;
  • Je bent verantwoordelijk voor projecten;
  • Je stelt planningen op en zorgt dat die nageleefd worden;
  • Je stelt doelen voor het team;
  • Je handelt alle inkomende en uitgaande communicatie af.

Wat zijn jouw kwaliteiten?

  • Proactief: je denkt altijd een stap vooruit;
  • Probleemoplossend vermogen: je kunt kalm en vindingrijk met lastige situaties omgaan;
  • Flexibel: je weet snel te schakelen tussen verschillende situaties.

Wat bieden wij jou?

  • Een fulltime baan voor 36/40 uur in de week;
  • Een plek waar je heel veel kunt leren;
  • Een jong en gezellig team;
  • Extra trainingen;
  • Een uitdagende baan binnen een groeiende en afwisselende organisatie.

Ben jij de project coördinator backoffice die wij zoeken? Dan maken we graag kennis met je! Je kunt je aan ons voorstellen door een e-mail met cv en motivatie te sturen naar info@werkenbijmeo.nl.

Back To Top
X